Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Категорії розділу
Думка лідерів [16]
Навчання [1]
Зустрічі [3]
Акції [16]
Події [3]
Історія [4]
Аналітика [16]
Заяви, звернення [19]
ЧАС Руху
Випадкове фото
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту
Головна » Статті » Аналітика

Якщо хочеш мати незалежну державу - створюй у ній незалежну церкву! Або Основою політичного підпорядкування є підпорядкування духовне!

Чинним для всіх христи­янських Церков є також пра­вила Святих Апостолів, які були вироблені й освячені в апостольські часи. Найвищим Церковним законодавчим ор­ганом є Вселенський Собор, тобто зібрання найвищих і найзаслуженіших святителів Церкви. Рішення такого Собору обов'язкові для всіх християн­ських Церков у всьому світі. Таких Соборів було 8. Перший в 325 році, восьмий в 1439 р.

Усі рішення цих Соборів разом із святим Писанням та Святим Переданням і ста­новлять канонічну основу (ка­нон-істина, зразок, правило) життя християнської Церкви. Канони передбачають: по-перше, кожен окремий народ має право на власну церкву зі своїм управлінням, а по-друге, на власну самостійну Церкву має право кожна окрема кра­їна (держава). Коли ж з'я­вилось християнство на тере­нах Київської держави, що звалася Русь?

Літописну згадку про Кия, який, за словами преподобного Нестора, «ходив до Візантії й велику честь мав від царя Візантійського», ми ні довести, ні спростувати не можемо. А от свідчення Візантійського Патріарха Фотія - очевидця описуваних нині подій - запе­речити неможливо.

А пише він не про що інше, як про напад руських (київ­ських) князів Аскольда та Діра на візантійську столицю, яку від нападників урятувала Пре­чиста Богородиця, здійснивши бурю в затоці та потрощивши кораблі русичів. Християнська

Церква ознаменувала цю подію святом «Покладання ризи Пре­святої Богородиці», що відзна­чається 15 липня за новим стилем.

Захистити місто, окрім Богородиці, в той час, за свід­ченням Патріарха, не було ко­му, бо імператор із військом якраз напередодні вирушив воювати з агарянами. Патрі­арх Фотій стверджує, що саме під враженням цього Богородичного дива князь Аскольд і прийняв у 866 році хрещення з іменем Миколая, а з ним охрестилися й багато воїнів і купців київських.

Ці записи Візантійського Патріарха є доказом того, що Київська Русь на той час була вже досить, сильною держа­вою. Адже, щоб зважитись на морський похід проти мо­гутньої Візантії, треба було мати досить потужний флот (під Царгородом стояло тоді 200 руських кораблів!), а щоб ви­брати для нападу саме той час, коли імператор із військом буде відсутній, треба було, оче­видно, мати ще й добре нала­годжену оперативну розвідку. І все це відбувається у 86)6 році, через чотири роки по тому, як варягів вигнали поне­волені ними північні племена (муроми, мері, весі, мокші, чуді, мордви, єрзі).

Як бачимо, християнство на київських землях започат­кувалось задовго до появи християнства на московських землях. А тепер згадаймо іс­торію розколу Київської мит­рополії

Усвідомлюючи роль Церкви не тільки в духовному, а й у національно-політичному жит­ті держави, князь Андрій «боголюбський», син Юрія «довгору­кого», уже в перший рік; свого самостійного князювання, здійснює заходи, щодо ство­рення в Суздальському кня­зівстві нової окремої єпископії, а потім і окремої Церкви, від­діленої від Київської митрополії. У 1160 році (через три роки після смерті свого батька) Ан­дрій звертається до Констан­тинопольського Патріарха Луки

ської митрополії та утворити на них окрему митрополію, зі своїм власним митрополитом. Бажаючи, за словами літопису, «самовладцем бути в Суз­дальській землі». В проханні відмовлено.

Цей далекозорий політик у XII столітті розумів те, чого Наші українські владоможці не можуть второпати й у XXI ст: ні про яку самовладність не може бути мови, якщо твої священики - твоє духовне, ідеологічне воїнство - підпо­рядковані центру, що знахо­диться в країні-суперниці, а тому, якщо хочеш мати Не­залежну державу - створюй Незалежну Церкву!

Дійсно, другий розкол був вчинений Москвою 15 грудня 1448 р. неканонічною висвятою Рязанського єпископа Іони в сан Митрополита й відривом московських єпархій від Київ­ської митрополії, заснованої Святим Володимиром.

А невдовзі, через два сто­ліття (Київську) Українську Церкву було злочинно продано у 1686 р. у московське рабство, недоброї пам'яті Царгородським Патріархом Діонісієм IV за «три сорока соболей) і 200 Московських червінців, отри­маних від Московського дяка Нікіти Алєксєєва. Вже наступ­ного року це діяння було засуд­жене Собором Східних Патрі­архів, як акт симонії, а сам Діонісій був позбавлений Пат­ріаршого сану.

Напрошується висновок, що замаскувавшись під укра­їнську назву, УПЦ МП виконує саме. політичні, ідеологічні функції, служить імперським інтересам Російської держави.

 

Підготував В.Федоренко.

 


 

 

 



Джерело: http://"Час поклику" часопис Лубенської міської організації НРУ
Категорія: Аналітика | Додав: Lavrik (30.08.2010)
Переглядів: 591 | Теги: держава, релігія, Незалежність | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Кредитка
Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz